Świadczymy usługi i dostawy w zakresie szeroko rozumianej obsługi teleinformatycznej, w szczególności usług administracji, usług eksploatacji, usług serwisowych oraz usług rozwojowych, a w tym:
Udział w opracowywaniu założeń strategicznych w zakresie organizacji systemów zarządzania i restrukturyzacji związanych z wykorzystaniem technologii IT.
Budowa i organizacja służb informatycznych wspomagających realizację przyjętych w strategii celów biznesowych Klienta.
Kreowanie polityki outsourcingu oraz alokacji kompetencji związanych z funkcjonowaniem systemów IT oraz infrastruktury teleinformatycznej.
Rozwój kompetencji związanych z nowymi technologiami.
Opracowywanie i wdrażanie polityki w zakresie bezpieczeństwa zasobów informatycznych oraz funkcjonowania systemów teleinformatycznych.
Opracowywanie i wdrażanie polityki w zakresie bezpieczeństwa systemów IT oraz infrastruktury teleinformatycznej.
Opracowywanie i wdrażanie procedur zarządzania ciągłością działania systemów informatycznych.
Definiowanie, wdrażanie oraz nadzór nad przestrzeganiem standardów oraz wytycznych w zakresie rozwoju, integracji, unifikacji i eksploatacji systemów i infrastruktury teleinformatycznej.
Koordynacja projektów IT.
Opracowywanie i prowadzenie wspólnej polityki licencjonowania w GK PGE.
Definiowanie i wdrażanie standardów, wytycznych i regulaminów w zakresie organizacji i prowadzenia projektów IT.
Organizacja i nadzór nad realizacją wdrożeń systemów IT oraz infrastruktury teleinformatycznej, w tym:
ustalanie zakresu zadań,
przygotowywanie harmonogramów wdrażania systemów,
koordynacja pracy zespołów projektowych,
prowadzenie odbiorów.
Projektowanie, eksploatacja, integracja, rozwój oraz administrowanie systemami IT oraz infrastrukturą teleinformatyczną.
Wykonywania funkcji operatywnego nadzoru sieci komputerowych i teleinformatycznych.
Szkolenia pracowników Klientów w zakresie użytkowania oprogramowania, systemów i urządzeń informatycznych oraz teleinformatycznych.
Konsultacje dla użytkowników- Wsparcia zarządzania majątkiem IT GK PGE.
Świadczenia usług serwisowych sprzętu.
Wykonywania funkcji operatywnego nadzoru central telefonicznych, telefonii stacjonarnej i komórkowej.
Wykonywania funkcji operatywnego nadzoru centrów przetwarzania danych.
Wykonywanie w imieniu spółek GK PGE czynności związanych z realizacją umów wsparcia technicznego lub usług technicznych.
Świadczenie usług w zakresie planowania, nadzoru i realizacji inwestycji,
Sprzedaż sprzętu oraz oprogramowania, a w tym:
komputerów, serwerów, elementów sieciowych, monitorów, modemów, drukarek, materiałów eksploatacyjnych,
systemów operacyjnych, aplikacji biurowych, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania majątkiem, oprogramowania do zarządzania zintegrowanymi systemami informatycznymi, poczty elektronicznej oraz systemów pracy grupowej.